پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4021
-
الف
+

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران برگزار می شود

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خردادماه، در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ٧ تا ٢٦ خرداد ماه سال جاری در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقمندان به قرآن است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و بنا بر مصوبه ستاد اجرایی نمایشگاه،٧ تا ٢٦ خرداد ماه سال جاری(مصادف با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) با شعار "قرآن ، اخلاق و زندگی"، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

همچنین سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  از آغاز  ثبت نام رسانه ها برای شرکت در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از امروز ( شنبه) ٢٣ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت:  اصحاب رسانه های( مکتوب و الکترونیک) می توانند تا( دوشنبه) یکم خردادماه نسبت به ثبت نام خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به صورت رسمی و در سربرگ رسانه خود، و ارسال به شماره فکس ٨٩٧٧٣٥٩٢ اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های صورت گرفته شده افزود؛ امسال شاهد در نظر گرفتن تسهیلات خوبی برای حضور هر چه بهتر و بیشتر رسانه های داخلی و خارجی در این رویداد بزرگ قرآنی هستیم و بر این باوریم که حضور پررنگ رسانه ها در نمایشگاه بیست و پنجم سرآغاز فصل جدیدی از فضای اطلاع رسانی در حوزه قرانی خواهد بود.

سید مهدی جعفری اظهار کرد: امسال برنامه های متنوعی برای اطلاع رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پیش بینی کرده ایم. علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها در نظر داریم در فضای نمایشگاه قرآن کریم که مصلی بزرگ امام خمینی(ره) می باشد، برنامه ریزی مناسبی برای اطلاع رسانی داشته باشیم.

جعفری در ادامه با اشاره به بهره گیری از توان و ظرفیت تمام رسانه های کشور گفت: نمایشگاه قرآن تنها برای قشر خاص از جامعه طراحی و برنامه ریزی نشده بلکه برای آحاد جامعه برنامه ریزی شده، قطعا برای اطلاع رسانی فعالیت ها تنها به رسانه های تخصصی بسنده نخواهیم کرد؛ بلکه از تمام ظرفیت رسانه ای کشور استفاده می کنیم.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر